Thursday 22 November 2012

Jamuan akhir tahun ..mmg bermakna :)

semalam aku dan rakan2 pegi ke pantai untuk jamuan akhir tahun kami..memang seronok tak terhingga.. :) aku mampu tersenyum ihat telatah kawan2 aku..haha..pergi pagi pukul 8.30 pagi..(aku dtg awal untuk same2 sdiakan hidangan)..kemudian,lepas solat zohor 'acare' kami bermule..makan dulu..menu jamuan kami nasi tomato,ayam masak merah,pancake,koktail,air kotak dan macam2 lagi..mmg penuh perut aq..lepas kami semua makan..games yang ditunggu2 pun bermule game pertama agak bosan..game kedua mmg best..game ketiga mmg penat nk kejar2 orang..hihi tapi sumpah best..balik je rumah aku mandi, solat pukul 6 ptg dh terbaring dan terlelap sampai jam 8.00 pgi ..huh? tinggal solat lagi..qada solat la jwbnye..tpi the result untuk jamuan semalam .. PENAT + KENYANG + MENGANTUK (hri sebelum jamuan tidur pukul 4pg) + BEST + PENUH GELAK KETAWA .. terima kasih Allah..cuaca semalam baik xpanas xhujan ..
..sekian :)


No comments:

Post a Comment